Arutelu käigus jõuti järeldusele, et võlu­sõnaks on paljuräägitud „koostöö", kuid sellele mõistele tuleb tekitada sisu konkreetselt meie valla turis­mile suunatud ettevõtluse keskselt. Kõikidele arutleja­tele oli selge, et mitmeidki teemasid on võimalik lahen­dada palju ökonoomsemalt, aga sealjuures efektiiv­semalt, kui teha neid ühiselt. Küll aga on oluliseks lahen­damist vajavaks ülesandeks turismihooaja pikendamise võimaluste leidmine ning tegevuse arendamine talvi­sel perioodil. Kuidas talv enda kasuks pöörata, sellele küsimusele tuleb veel vastu­seid leida. Kohtumisel esi­nes ka AS Regio kartograafia ja kujundusgraafika osakon­na juhataja Leida Lepik, kes tutvustas piirkonna turunda­mise võimalusi internetis, siinjuures arvestades täna­päevaseid tehnoloogiaid - tahvelarvuteid ja nutitele­fone.  Arutelu kokkuvõtteks jõuti arusaamisele, et koos­töö on oluline. Samas on koostöö erinevates sekto­rites toimumas ka täna meie kolm mõisa tegutsevad koostöös, on loodud ka MTÜ KEEL (Koostekogu Ehedad Elamused Lahe­maal), mis koondab piir­konna turismiettevõtjaid ja mitte ainult Vihula vallast. Vald on omaltpoolt käivi­tanud sihtasutuse Võsu Kuu­rort, millise ülesanne on   koordineerida rannateenu­seid (kuid mitte ainult) Võ­sul. Kui nimetatud kolm omavahel koordineeritult tegutsevad, siis on koostööle ka algus pandud. Esimeseks reaalseks koostööks otsus­tati „virtuaaltuuri"-nimelise kaardirakenduse väljatööta­misega edasi minna. Samuti otsustati kaaluda võimalust piirkonna turundamiseks spetsialisti kaasamist. Järg­mine ajurünnak otsustati läbi viia septembris. Täname kõik aktiivselt kaasa mõtelda aidanud ettevõtjaid.