"Ressurssi on nüüd mootoriremondi ja tõsisemate investeeringuteta umbes kümneks aastaks, tuleb ainult igal aastal lennukõlbulikkust pikendada. ," selgitas vastne lennukiomanik. Mees ei hakanud sõidukit Eestis registreerima ning jättis selle Poola registrisse, see on odavam. Näiteks on soodsam tellida Poola tehnikud siia, mehe sõnul on meie oma lennuametis palju bürokraatiat.

Peamine funktsioon on lennukil langevarjurite teenindamine, lisaks niisama lõbusõidud, aga miks mitte ka pulmad - kui noorpaar soovib tseremoonia pidada näiteks Narva linna kohal lennates.

Pesterovil endal lenduripaberid veel puuduvad, kuid An-2 läheb lepingu alusel rendile MTÜ-le Narva Lennukeskus. Seega saab õhusõidukit juba varsti Ida-Virumaa kohal lendamas näha.

Loe pikemalt Põhjaranniku 12. mai paberlehest.