Külaskäigul saime teada, et Estonian Airil on 12 lennukit, et kõikidel suurtel lennukitel, nagu laevadelgi, on oma nimi. EA esimene eritellimusel ehitatud Boeing sai nimeks Koit. 2011 jõudsid Tallinna Lennujaama EA-i 2 uut lennukit (Bombardier CRJ900 NG), mille nimedeks on Bruno ja Lotte ning tulemas on veel Albert. Saime teada, et üks lennuk maksab umbes 20 miljonit eurot ning lennuki lendamise keskmine kõrgus on 10 kilomeetrit ning ta võib lennata 800 km/tunnis. Nüüd on meil teada, et lennuki kütusepaagid asuvad tiibades ja kõhu all ning EA-l on kahte tüüpi mootoritega lennukeid: turbopropellerimootoriga ja turbiinmootoriga lennukid. Ehk siis, nagu piloodid pidavat ütlema, viliseva ja pläriseva mootoriga lennukid. Lennuki ohutuks lendamiseks tuleb lennuväljalt eemale peletada kõik linnud ja linnuparved. Meie lennujaamas hirmutatakse linde paukpadrunitega, kullitopistega ning kõlaritest lastakse röövlinnu hääli.

Põnev oli istuda lennuki kapteni toolil, hoida lennuki rooli ja kujutleda end piloodina lennukit juhtimas ning pilvede vahel hõljumas. Aga tegelikult juhib lennukit õhus hoopis autopiloot, sest lennuliiklus on taevas väga tihe ja eksida ei tohi.

Lapsed avaldasid soovi, et äkki käiks täna lipsti ära näiteks Hispaanias, kui sinna ei saa, siis vähemalt Tartus.

Hispaanias ja Tartus jäi meil küll käimata, kuid saime uurida ja põnevaid katsetusi teha Energia Avastuskeskuses. Avastasime elektrit ja roboteid, tegime katseid erinevate helide ja häälega, liiklesime kottpimedas ruumis ja jälgisime hiljem oma liikumist teleriekraanil ning tegime palju muudki huvitavat.

Vihmane päev möödus imekiirelt, saime juurde palju uusi teadmisi ja kogemusi, mida teistelegi jagada, ning need, kes ei ole jõudnud veel lennata, saavad oma uute teadmistega kindlasti palju julgust ja kindlust juurde.