Kuidas kirjeldaksite õpetajaks oldud aastaid Juuru koolis (erilisemad hetked, sündmused, inimesed jms)?

Olen Juuru koolis juba üle 10 aasta. Selle aja jooksul on toimunud palju põnevaid sündmusi - metsaviktoriinid, metsaistutamised, loodusretked, „Miks ma mida teen?" üritused, õpilasfirmade laadad, päev Euroopa Parlamendis Strasbourgis, millega seoses reisisime läbi Euroopa. Peatusime Lübeckis, Amsterdamis, Pariisis, Strasbourgis, Berliinis ning tagasiteel ka Poolas. Erilise hetkena Euroopa Parlamendis on meelde jäänud võit Euroopa mängus õpetajatele, mille saavutasin koos Prantsuse, Malta ja Bulgaaria kolleegidega. 10 aasta jooksul olen suhelnud paljude põnevate isiksustega. Minu õpilaste hulgas on olnud aktiivseid ja loovaid inimesi, kellega koos on olnud põnev ettevõtlusega tegeleda.

Kui asusite tööle õpetajana, miks valisite töökohaks just Juuru?

Leian, et kohapeal elav õpetaja peaks võimaluse korral töötama kohalikus koolis.

Kas õpetajaamet on teile rohkem töö või lõbu?

Õpetajaamet on siiski töö, kuid võib pakkuda ka rõõmu. Õpilaste saavutused ja tahe elus edasi jõuda annab energiat ka õpetajatöö raskema poolega toime tulla.

Mitmendast klassist sai teist praeguste abiturientide klassijuhataja?

Klassijuhataja olen alates 10. klassist, aga enamikku neist õpilastest olen õpetanud alates seitsmendast, mis on minu tööd oluliselt tõhusamaks muutnud, kuna tunnen neid hästi.

Kuidas elate kaasa oma õpilastele eksamiperioodil?

Ootan huviga häid tulemusi, sest olen andnud endast parima.

Millisena jääte meenutama 51. lendu?

51. lendu jään meenutama toreda seltskonnana, kes suudavad üksteise seltsis mõnusalt aega veeta ning kellest igaühel on olemas oma arvamus ja julgus seda välja öelda, kui vaja.

Kuidas aga kirjeldaksite üldiselt siinseid õpilasi?

Teotahtelised ja aktiivsed inimesed, kes kasutavad iga võimalust midagi põnevat teha.

Palun lõpetage lause: „E. Vilde nim. Juuru Gümnaasium on...

... väike mõnus maakool."

Intervjueeris