„Plaanisime seda juba ammu. Tahame inimestele näidata ja meelde tuletada, kuidas vanasti posti veeti. See pole ka tänapäe­val võimatu," ütles Juurus elav Vello Tamm, kes koos perega oli avapäeval kutsariks ja postipoi­siks. Ta märkis, et taaselustatud hobupost on nii enda kui ka ale­vikurahva jaoks suur elamus.

Iga päev siiski edaspidi hobu­posti ei kasutata, ainult siis, kui muud tööjärge pole ees ja kui ilm lubab. Esialgu on plaanis hobune postivankri ette rakendada lau­päeviti, mil sõidetakse läbi vaid valitud teelõik.

Vello Tamm ütles, et tema ho­buposti idee sai alguse sellest, et hobused on küll paljudel, aga vähesed neist leiavad rakendust. Vello Tamme sõnul ei peaks ho­buse liikumine piirduma ainult kuiva trenniga maneežil, talle tu­leks pakkuda just sellist prakti­list tegevust. Lühike postiring on hobusele sobivaks ja jõukohaseks tööks. Vello Tamme firma kasu­tab oma hobuseid ka Rapla hal­jasalade niitmisel ja lehekoristusel.

Eesti Posti avalike suhete juht Inge Suder ütles, et  Eesti Posti jaoks on esmatähtis see, et post õigeaegselt õigesse kohta kohale jõuaks: "Selleks oleme oma koostööpartneritega kokku leppinud teatud kvaliteedikriteeriumid. Hobuveokite kasutamine postiveol on kahtlemata armas mälestus eelmise sajandi algusest. Parima kva­liteedi tagamiseks eelistame täna pigem kaasaegseid ja kiireid transpordivahendeid. Ühekordse aktsioo­nina kasutada hobuveokit postikande teostamisel on huvitav, kuid pikas perspektiivis me seda ei luba. Oluline on, et sellised aktsioonid ei takistaks kande õigeaegsust."

Eesti Postil on hetkel 168 koostööpartnerit üle Eesti, neist 6 tegutseb Raplamaal.