Toimetaja veerg: lehest, jõest ning tööjõust
Sel aastal ilmub Meie Kodu veel detsembris ning järgmisest aastast hakkab ajaleht ilmuma kuus korda aastas: veebruaris, aprillis, juunis, augustis, oktoobris ning detsembris. Miks just nõnda? Linna elanike arvu, üldisi suundumusi trüki- ja online- meedias arvesse võttes on see kõige optimaalsem. Ajatundlikud ning kiired uudised kolivad e-keskkonda, pikemad kajastused ja ajatumad uudised ja sündmused lähevad aga paberlehte. Selline suundumus on nii Eesti suuremates väljaannetes ning rahvusvahelises meedias ning Meie Kodu ujub peavooluga kenasti kaasa. Paari sõnaga ka reklaamist linnalehes. Reklaami on võimalik linnalehte osta neljas erinevas mõõdus, kõige suurem mõõt on A4 ning väiksem võimalik reklaamkuulutuse pind on neljandik lehe suurusest. Sel aastal reklaami hinnakirjas muutusi ei tule. Lehe uus ilme ei tähenda seda, et lehe edaspidine arendamine seisma jääb, leht on elu peegeldaja ja nii nagu on elu pidevas muutuses on seda ka ajaleht. Selle lehenumbri põhilooks on tööturul toimuv ning nagu eelmisel kuul Äripäeva majanduskonverentsil „Äriplaan 2013" tõdeti, võib järgmiseks aastaks oodata mõõdukat palgakasvu, mis sõltuvalt valdkonnast jääb vahemikku 3-10 protsenti. Palgakasvu taga on ka heade töötajate nappus, Skandinaaviasse tööle siirduvate inimeste hordid tähendavad süvenevat sotsiaalmajanduslikku probleemipundart ning kuna aasta pärast on kohalikud valimised siis miks mitte tõstatada üles ka nimetatud teema. Ja on veel kirgi küttev Kunda jõgi. Üks on kindel, jõgi on ja jääb, iseküsimus on, kuidas inimesed iseendi ja üksteisega jõe ümber hakkama saavad. Mõnusat sügist!