Teisel päeval Jeruusalemmas külastasime Siioni mäge, kus on kuningas Taaveti haud. Armulauasaal - siin jagas Jeesus Suurel Neljapäeval oma jüngritele armulauda. Seejärel külastame Maarja uinumisekirikut. Kuna eelmisel päeval ei saanud me Kõigi Rahvaste kirikusse, siis läksime linnamüüri äärt mööda läbi moslemite surnuaia. Aarne Hiob just rääkis meile, kuidas Jeesus Õlimäelt laskus Kidroni orgu ja sealt tuli Palmipuude pühal Kuldsest väravast Jeruusalemma ja ise seisis kõnnitee äärekivil. Varsti olid sõdurid meie grupi juures ja andsid teada, et me võime seal seista ainult tee peal. Laskusime Kidroni orgu ja sealt Ketsemani aeda. Ketsemani aias on mõned õlipuud, mille vanus on üle 2000 aasta, kivirahn, millel Jeesus palvetas enne kinnivõtmist ja Kõigi Rahvaste kirik. Kirik on oma nime saanud sellest, et paljud rahvad on annetanud selle kiriku ehitamiseks. Sealt edasi viis meie tee mööda Absalomi sambast ja Jeesuse venna Jakobuse hauast Kuningaorus. Jakobus visati Jeruusalemma müürilt alla ja ta suri märtrina. Sõnnikuvärava kaudu läksime Templimäe jalamil asuva Nutumüüri juurde, see on ainus, mis on järele jäänud Jeruusalemma teisest templist ja on ühtlasi juutide tähtsaim palvekoht. Ka kristlased käivad seal palvetamas ja panevad kivide vahele kirjakesi oma lähedaste, omaste ja sõprade palvetega. Naistele on 1/3 müürist ja ülejäänu on meestele. Kui palvele tulijal mütsi ei ole peas, siis saab sealt võtta valge kipa (väikse juudi mütsi). Meil õnnestus käia ka Templimäel ja näha, kui suur tegelikult on olnud kunagi Jeruusalemma tempel. Seal on praegu Templimošee ja Al Agša mošee. Armeenia linnaosas, Püha Jaakobuse kirikus, oli õhtune palvus. Jumalateenistusel oli umbes 40 lauljat: kaks meeskoori ja umbes kümme vaimulikku. Väga võimas.

Viimasel päeval oli meil kõigil vaba päev. Otsustasin mitme kaaslasega külastada Iisraeli muuseumi, kus on väljapanekuid kõigest, mis puudutab Iisraeli ja juutide ajalugu ning saavutusi.