Viljandi maavalitsuse arenguosakonna juhataja Kaupo Kase koostöös Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumiga analüüsisid liini mõju ning otsustasid, et riik tuleb osaliselt selle käigushoidmisse appi. "Lisaks majanduslikele näitajale arvestasime olulises osas Lõuna-Viljandimaa ja Pärnumaa inimeste liikumissuundi ja -harjumusi. Inimeste jaoks muutub vaid see, et õhtupoolsel liinil nr 372 müüdavad piletid on riigi toetuse tõttu tänasest odavamad."

Sama Viljandi-Pärnu liin jääb tervikuna töötama jätkuvalt kommertsalustel, vaid õhtune ring sai riigipoolse toe. Selleks korraldasime riigihanke, mille võitis praegune vedaja Mulgi Reisid, kes sellel liinil oma tegevust ka jätkab.

Kase sõnul on täna peamine, et liin ei sulgunud ning inimeste väljakujunenud töö- ja tegutsemisvõimalused, mis bussitranspordiga seondusid, jäävad püsima. "Samas on näha juba praegu, et neid kommertsliine lisandub järjest enam, mis ei suuda omal jõul hakkama saada. Muutunud on inimeste liikumisharjumused, - võimalused ja kindlasti ka kasutajate vanuseline koosseis ning arv. See tähendab, et muutused liinivedudes saavad järk-järgult toimuma nagunii, sest elu sunnib meid selleks," selgitas Kase.