2012/13. õppeaasta esimese kahe õppeveerandi tulemusi vaadeldes teeb heameelt 1.-4. klassi õpilaste õppeedukus (100%), 5. klassist algab õppeedukuse langus (edukus 90%), kõige madalam on 9. klassi teise õppeveerandi edukuse näitaja (54%).

Probleemiga tegelemiseks on koolis rakendatud järgmisi tugivahendeid: pikapäevarühm (25 õpilast), õpiabirühm (27 õpilast), individuaalne õppekava (5 õpilast), võimalik on nõustamiskomisjoni otsuse põhjal õppida lihtsustatud õppekava alusel.

Põhikoolis valmistavad õpilastele enam raskusi matemaatika (I veerandil 12, teisel 14 „mitterahuldavat- veerandihinnet); loodusõpetus (I veerandil 9, teisel 6 „mitterahuldavat- veerandihinnet); geograafia (I veerandil 9, teisel 6 „mitterahuldavat" veerandihinnet).

Kui tervikuna õpitulemused II veerandil on paranenud (I veerandil põhikoolis 51 „mitterahuldavat-, II veerandil 46 „mitterahuldavat"), siis inglise keele veerandihindega „2" siirdusid jõuluvaheajale viis põhikooli õppurit.

Tublit tööd tehti II veerandil eesti keele tundides (I veerandil 4 „mitterahuldavat, II veerandil suutsid kõik õpilased vähemalt „rahuldavale" õppida).

Gümnaasiumiastme töö tulemuslikkusest on täna veidi ennatlik rääkida, kuna osa kursusehindeid pannakse välja järgneva kahe nädala jooksul. Puudulike hinnetega gümnasistidel seisavad ees vestlused ümarlaual, milles osalevad aineõpetajad, klassijuhataja, õppealajuhataja ja direktor selgitamaks edutuse põhjuseid ja edasisi tegutsemisvõimalusi.

Õpilasel on õigus saada õpetajalt konsultatsiooni ning parandada ebaõnnestunud sooritusi tugiõppe aegadel, mis on leitavad kooli veebilehelt. Lapsevanemale võib olla uudiseks, et Rõngu Keskkooli õpetajad on ühiselt õppenõukogu koosolekul vastu võtnud otsuse, mille kohaselt õpilasele antakse võimalus parandada ka hindeid „rahuldav- ja „hea-. Sellisel juhul on initsiatiiv ja ettevalmistus õpilasepoolne. Üksikasjaliselt on õpilaste teadmiste hindamise alused esitatud „Rõngu Keskkooli õpilaste hindamise juhendis- (leitav kooli veebilehelt).

Samas leidub meie koolis õpilasi, kelle teadmised ja teotahe võimaldavad osaleda aineolümpiaadidel. Tänaseks on Rõngu Keskkool oma 29 tubli õppuriga osalenud kokku seitsmel maakondlikul olümpiaadil, kusjuures piirdutud pole vaid osalemisrõõmuga, vaid on tuldud koju ka tunnustust väärivate tulemustega:

Eesti koolinoorte 60. keemiaolümpiaadi piirkonnavoor (12.01.2013)

8. klass 1. koht GERRI TATAR
(õpetaja Merike Luik)

3. koht KARIN PUNGAS
(õpetaja Merike Luik)

9. klass 4. koht KÄTLIN LÄÄNE
(õpetaja Merike Luik)

2012/13. õppeaasta piirkondlik geograafiaolümpiaad

7. klass 9. koht MARIIN TULF
(õpetaja Liselle Tombak)

21. koht GLEN PÕLDMAA
(õpetaja Liselle Tombak)

8. klass 6. koht GERRI TATAR
(õpetaja Liselle Tombak)

9. klass 5. koht KÄTLIN LÄÄNE
(õpetaja Liselle Tombak)

Üleriigilise inglise keele olümpiaadi piirkondlik voor

10. klass 3. koht MAARJA LUIK
(õpetaja Viktoriya Menshova)

7. koht AARNE- ALVAR JÕGIAAS
(õpetaja Viktoriya Menshova)

17. koht TANEL TINASK
(õpetaja Viktoriya Menshova)

11. klass 17. koht HELEN UIBO
(õpetaja Viktoriya Menshova)

12. klass 14. koht SILJA OLESK
(õpetaja Viktoriya Menshova)

20. koht KATI KÕIV
(õpetaja Viktoriya Menshova)

2013. aasta matemaatikaolümpiaadi piirkondliku vooru tulemused

5. klass 21. koht HEIDI LOOT
(õpetaja Silva Hinnobert)

36. koht RAINER MÕTTUS
(õpetaja Silva Hinnobert)

7. klass 15. koht AGNE VAALMÄE
(õpetaja Anne Müraus)

18. koht MARIIN TULF
(õpetaja Anne Müraus)

22. koht KAILI SILLAND
(õpetaja Silva Hinnobert)

8. klass 7. koht GERRI TATAR
(õpetaja Riina Aunap)

13. koht KARIN PUNGAS
(õpetaja Riina Aunap)

Tänusõnad õpilastele ja nende juhendajatele tubli töö eest ning edusoovid tulevikuks!

Huvitegevusest tuleb juttu ajalehe järgmises numbris.