Iga õpetaja õppis või tuletas meelde, kuidas koostada uurimistööd, millised on vormistamisreeglid ning millele pöörata tähelepanu töö kaitsmisel. Et inimene õpib ikka kõige paremini tööd ise läbi tehes, pidid ka õpetajad alustama uurimistöö teema valimisega ning kõiki tööprotsesse läbides lõpetama 3. jaanuaril komisjoni ja kolleegide ees oma tehtud töö kaitsmisega.

Teemade valik oli lai - uuriti oma suguvõsa, Haljala noorte isamaalisust, Haljala kooli õpilaste eesnimesid, oma kodukoha laululinde, TV 3 uudiseid jpm. Kes soovis, tegi praktilise töö, mille tulemusena valmis ilus vaip või kott. Tulemustega olid rahul nii õpetajad kui koolitajad Liivi Heinla ja Anneli Särg.

Kevadel ootab uurimistööde kaitsmine ees 11. klassi õpilasi. Edu neile uurimisel-kaitsmisel ja õpetajaile pikka närvi juhendamisel!