Järgnevalt lühidalt lähiaja kavadest Antsla linna kohta. Eeltöödest on teostatud mahukas vee- ja kanalisatsioonitrasside ehitamine, mis oli teede ja kõnniteede senise väljaehitamise peamiseks takistuseks. Käesoleval ajal veel vaja välja ehitada sadevete kanalisatsioon koos liigvee ärajuhtimise võrguga (sisuliselt kuivendusega), mis tuleb teostada valla rahadega, eurofondidest selleks raha ei eraldata. Tänavuaastase valla eelarve projektis nendeks töödeks raha eraldatud ei ole, mistõttu need tööd lükkuvad edaspidiseks.

Vaatamata eeltoodule on siiski kohti, kus need eeltööd otseseks takistuseks ei ole. Nii on sel aastal kavas alustada kauaoodatud linnatänavate 2,5 kordse pindamisega, selleks on esialgu välja valitud Pargi, Haigla ja Põik tänavad. Edaspidi võiks linnatänavate 2,5 kordse pindamise maht olla 1,5-2,0 km aastas. Kõnniteedest on tänavu planeeritud korrastada Põllu tänava vasakpoolne kõnnitee kuni Veski tänava ristini ja ehitada Haigla tänava vasakusse äärde kõnnitee.

Maanteeamet alustab sel aastal Antsla linna läbivate riigiteede rekonstrueerimistööde projekteerimisega, mis puudutavad Kreutzwaldi, Veski, Jaani, Pärna tänavaid ja Tsooru maanteed. Rekonstrueerimistööde käigus on kavandatud koos tänavate asfaltkatte uuendamisega ka eelpoolnimetatud riigiteede ääres olemasolevate kõnniteede uuendamine. Kohtades, kus praegu kõnniteed üldse ei ole, ehitatakse linna piires kõnnitee ühele tänava poolele.

Uued kõnniteed on planeeritud Veski, Jaani ja Kreutzwaldi tänavate lõpuni ning Pärna tänavale ja Tsooru maanteele. Kõnniteede väljaehitamise käigus on vaja lahendada sadevete kanaliseerimine, maha võtta kõnnitee ehitusele ettejäävad puud, osaliselt ümber paigutada tänavavalgustuse postid.

Vallateede hooldustööde kavad ei ole veel täpselt paigas, olemasolevad plaanid täpsustuvad kevadise teede ülevaatuse käigus.