Hakati mõtlema, kuidas saada võimalikult lihtsalt ja mugavalt elavat tuld, loomaks õdusat meeleolu. Järgmisele mereäärsele kogunemisele osteti bensiinijaamast kaminapuid kaasa.

Neid oli aga tülikas tassida ning auto oli pärast üsna prahine. See kõik pani veelgi rohkem otsima head lahendust. Esimesed rannaküünla (toote algne nimetus) prototüübid valmisid varsti ning sellele järgnenud katsetused mere ääres ja koduaias olid üsna lõbusad. Siis püstitatigi eesmärk: pakkuda inimestele mugavat ja efektset tuld ülilihtsal moel.

Sügiseks oli umbes 100 küünalt müüdud. Mõne aja pärast ilmus aga televisiooni saate "Ajujaht" reklaam ning tekkis mõte sellel ettevõtluskonkursil osaleda. Sündmused hakkasid üsna kiirelt arenema. Juba idee esitlemine Tallinnas tõi II auhinnalise koha. See andis indu veelgi juurde. Kui idee valiti 100 hulgast 25 parima sekka, tuli arusaamine, et tootel on tulevikku.

Saade "Ajujaht" andis äriideele väga palju hoogu juurde. Osalemine selles projektis nõudis muidugi ohtralt pühendumist ja aega. Iganädalased salvestused, koolitused ja ülesanded olid tõsiseks väljakutseks, andes samas palju vajalikke kogemusi ja uusi teadmisi. Osalemine lõppes kaheksa parima võistkonna seas ja noored ise on selle tulemusega väga rahul.

Nüüd tegeletakse peamiselt oma toodete arendamise ja turustamisvõimaluste otsimisega nii Eestis kui väljaspool. Tuuleküünla kõrval pakub ettevõte Woodcandle OÜ ka kamina- ja grillpakke. Kõiki tooteid võib leida Tallinna väiksemates käsitööpoodides, Kõrvemaa matka- ja suusakeskuses, Tallinnas Rocca al Mare vabaõhumuuseumis, Viimsi rannarahvamuuseumis ja Viljandi Espaki kaupluses. Loodetavasti võetakse need peagi ka mõnes bensiinijaamas müüki.

Laura, Jaan, Eva ja Riivo julgustavad kõiki noori olema loovad ja ettevõtlikud oma unistuste teostamisel. Kui ei proovi, ei saa iial teada!