On vahe, kas küsida millest parajasti kõige rohkem kodu lähedal puudust tuntakse või mida üldiselt kõige tähtsamaks peetakse. Kuidas valida erinevate teenuste vahel, kui üks on vahest harva väga oluline, teine jälle teeb igapäevaelu lihtsalt pisut mugavamaks? Mida need vastused annavad? Ei ütle need ettevõtjale midagi reaalselt võimaliku maksejõulise klientuuri ega nende vajaduste mahu kohta. Mis prognoose saab nii teha? Kõik on liiga suhteline ja sõltub kolmnurgast aeg-koht-raha.

Küsida ainult seda, mida keegi tahaks, on üksjagu mõttetu. Kui turgu uurida, siis konkreetsemalt.

Aga mis siin ikka viriseda - kus viga näed laita, seal tule ja aita. Aita mõelda, mida ja kuidas teha, aita teha. Arvan,  et läheneda tuleb teisest otsast. Koondada info võimalustest, tegelda tagasisidega. Kuidas ja mis vormis seda korraldada, peab mõtlema. Valla grupp Facebookis on hea suhtluskoht, kuid paraku mattuvad seal postitused peagi uuemate kihtide alla. Püsivate teemade jaoks sobib foorum. Jätkame üheskoos?