Ametlik versioon sellest kõlab nii: „Outbacki puhul annavad märgatavalt suurenenud udutuled autole aga jõulisema ning enesekindlama olemuse.“ ja „Seni hõbedaselt helkinud keskkonsool ning rooliratas on nüüdsest soliidsetes tumedates toonides.“

Väike sisuline muudatus ka: seisupiduri lüliti toodi armatuurlaualt esiistmete vahele.

Mudeli suurem muutus oli sisuline ehk see, et diiselmootor viidi kokku automaatkastiga. Ning tundub, et õnnestunult. Auto senised head omadused on alles, aga tundlik mugavus lisaks.

Tundlik mugavus koosneb kahest tõsiasjast. Esiteks muidugi siduriga jändamise ära langemine, teiseks sobib uus mootor Subaru jõuallikaks hästi. Pigem jõulist tüüpi kere ja parajalt jõulise (ühtaegu rahuliku ja temperamentse) mootori kooskõla on just selline, mida Eesti igapäevaliikluses tarvis.

Siia igapäevaliikluse lahtimõtestus: vajadus valgusfoori alt kiirendada, et mitte tagaliikleja pahameelesignaali ära teenida; sund ummikutes meeterhaaval edasi liikuda, soov ka talvel veidi tuisanud teega maakoduni jõuda jne.

Mootoriks pakutakse 2-liirist neljasilindrilist 16-klapilist turbolaaduriga boksermootorit, mille maksimaalseks võimsuseks on 150 hj. Kütusekuluks tuleb arvestada „tubli kuus liitrit“, aga see-eest läheb ta mõnusalt edasi ka. Kui kõvasti pressida, jõuab kümne sekundiga nullist sajani.

Käigukast on kiireks hoo kogumiseks üldiselt valmis: seda viga, et mootor kogub küll usinalt pöördeid, aga kiirendus tuleb mitu sekundit hiljem, pole.

Eriliselt võimaldas uus kooslus nautida käänulisi metsavaheteid, kus maha pidurdatud kurvi järel mõnusalt ja sujuvalt gaasi anda sai. Enne aga tuleb 31 500 euroga hüvasti jätta.

Outback on esimene Subaru mudel, kus diiselmootor ja automaatkast kokku said. Hinnalisa võrreldes manuaalkastiga on 1600 eurot.

Outbacki muudatused puudutavad ka 2,5-liitrist bensiinimootorit, mis tootja väitel 4% võimsam, aga 9% säästlikum. Ka pruugitakse rihma asemel kettülekannet, mis tähendab palju väiksemaid hooldekulusid.