Laste lemmikuks on kujunenud maastikumäng „Aarete jaht", kus salakirju lahendades ja maastikul liikudes tuleb leida varandus.

Külastasime vallamaja ning tutvusime vallaametnike kabinettide ja tööülesannetega.

Lapsed olid eelnevalt koostanud vallavanemale küsimused, millele huviga vastuseid ootasime. Käisime matkal kelgukoerte juures, kus peremees Ain Reppo rääkis oma tööst kelgukoertega.

Külastasime Nurmenuku Puhkekeskust, kus lustisime terve päeva! Sportlikke võimeid sai proovile panna spordipäeval kooli staadionil, kus tõsiseks katsumuseks oli nn päris orienteerumine. Palju elevust tekitas missi ja misteri valimine, kus neiud pidid muuhulgas lillekimpe valmistama ja noormehed oma sportlikke võimeid näitama.

Laager on põnev, sportlik ja õpetlik!

Nüüd aga las pajatavad asjaosalised ise:

Mulle meeldis vaga Tori puhkelaagris. Meil käisid külas politseid, kes näitasid oma relvi ja lasid käed raudu panna. Veel käisid meie juures inimesed 4 H-st, kellega me mängisime ja kellelt saime väikesed töövihikud. Ise käisime me Nurmenuku Puhkekeskuses, kus oli palju loomi, karusell, väike rongike, batuudid, kohvik ja suur õhubatuut.
Laaris toimus ka telkimine, kus oli väike diskoõhtu ja päevasel ajal pulm.
Kõige rohkem meeldis mulle viimane päev, kus kõik said mänguasja. Ma olin selles laagris esimest aastat ja ma tulen järgmisel aastal kindlasti veel.
Karina Prants

Mulle meeldis kõige rohkem telkimine ja pulmad. Ja eriti veel Marianne ja Ave. Ja politsei käis meiega laagris ja tegi meiega sõrme jälgi. Ootan huviga järgmist korda koos Marianne ja Avega.
Aria Kohtla

Mulle meeldisid väga meie õpetajad Marianne ja Ave. Tegevused oldi huvitavad ja lõbusad. Kõige rohkem meeldis telkimise öö, sest mulle meeldib väga telkida.
Aveli Kohtla

Ave Aaslaid
Tori sotsiaalmaja juhataja, puhkelaagri juhendaja

Töölaagrist...

Nagu ikka oli tööpõlluks Tori kalmistu ja ka Tori alevikus mõned hekid ja lillepeenrad. Hea on vaadata, kuidas iga maleva aja lõppedes oleme lastega suutnud teha midagi sellist, mis on silmaga näha. Sellel korral sai valmis üks kvartali tee, samuti said paljud raud- ja malm ristid uue kuue. Vanad teed said puhastatud umbrohust, likvideerisime Tori põrgus varingust tekkinud takistuse põrgusse minevalt trepilt.

Töö oli raske aga siiski mitte kontimurdev. Samuti käisid lapsed abis muuseumis ja kirikus, eks needki kohad vajavad puhastust. Pean järjekordselt tõdema, et lastel puudub töö harjumus ja aeg-ajalt pidin ka pragama, aga kokkuvõtteks sai töö tehtud ja üldmulje hea.

Hea oli jälle maitsta Kodukõrtsis valmistatud maitsvat lõunat, aitähh kokkadele! Samuti said lapsed ühel päeval panna ka oma sportlikud võimed proovile seikluspäeval, mida korraldas Klaara-Manni Puhkemaja koostöös Tori Spordiklubiga. See tore päev lõppes õhtusöögiga ja autasustamisega. Kõik, kes sellest toredast päevast osa võtsid olid rahul.

Mina tahan omalt poolt tänada Anne Rätsepa, kes mulle nõu ja jõuga abiks oli. Samuti tahan tänada Lea Puusti, Erika Tomingat , Ave Aaslaidi ja Mart Ruumetit , töö ja abivahendite eest J

Piret Dreimann
Tori valla noorte töö- ja puhkelaagri juhendaja

Projekt Tori noorte töö- ja puhkelaager 2012-2013 on selleks korraks lõppenud.

Usun, et noored said kahel töösuvel hea kogemuse eluks ning õppisid palju uusi tulevikus vajaminevaid oskusi.

Suured tänud teile kõigile, kes olid abiks Tori valla noorte tööja puhkelaagri korraldamisel 2012-2013! Loodan, et meeldiv koostöö teiega jätkub ka tulevikus!