Ühe võimaluse, et omandada teoreetilisi teadmisi ja praktilisi oskusi, annavad töö- ja tehnoloogiaõpetuse tunnid. Need toimuvad koolihoone tööõpetuse klassis suurepärase õpetaja ja käesoleval aastal Harjumaa aasta õpetaja tiitli pälvinud Valmar Kauri juhendamisel. Tema käe all õppinud oskavad kindlasti tunduvalt enamat kui naelapeale pihtasaamist.

Tehnoloogia kiire areng, karmistuvad nõuded ja õpilaskonna järjepidev kasv seab aga kasutuses olevatele ruumidele omad nõudmised, mistõttu leian, et olemasolev käsitööklass on ajale jalgu jäänud.

Kas ei vajaks gümnaasium hoopiski uut kaasaja tehnoloogiale ja aina muutuvatele normidele vastavat ning eraldiseisvas hoones paiknevat käsitöö- ja tehnoloogia õppeklassi? Õppeklassi, mis avardaks uute tehnoloogiliste võimaluste kasutusele võtmist, võimaldaks õpetajatel paremini suunata õppeprotsessi, ja kus õppija õpiks käsitlema kaasaegset tehnoloogiat. Õppeklassi, mis annaks parema võimaluse toetada õppija isiksuse arengut individuaalsetest võimetest lähtuvalt ning julgustada ja juhendada õpilasi tulemuste saavutamisel.

Kaasaegne õpikeskkond motiveerib inimest tegutsema ja toetab harmoonilise isiksuse kujunemist, parandab õppijaile edasiantavaid teadmisi ja oskusi ning on osaks elukestvas õppes.

Hõlmab ju elukestev õpe kõiki elu jooksul ette võetud õppetegevusi eesmärgiga parandada oma teadmisi, oskusi ja kompetentsi. See on oluline tulevaste oskustööliste ettevalmistamisel ja kutsevalikul.

Käsitöö- ja tehnoloogia õppeklassi ehitamisega vabaneksid koolihoones asuvad ruumid. Neid annaks kasutada õppetööst või muudest vajadustest lähtuvalt.