Projekti käigus toimuvad ka õpetajate projektikohtumised, mis muudavad koostöö ladusamaks ning mitmekülgsemaks. Oktoobri keskel toimus Norra väikesel Haramsøy saarel esimene kohtumine, mil planeeriti esimese projektiaasta tegevuste detaile, tutvuti projektitegevuste käigus kasutatava eTwinningu keskkonna mõningate võimalustega ning jälgiti kohalikus koolis iganädalaselt korraldatavaid aktiivse õuesõppe tunde.

Näiteks 1.-4. klassi õpilased läksid matemaatika tunni raames koolimaja ümbrusesse ja jagunesid võistkondadeks, mida juhtis kõige vanem õpilane rühmast. Meeskonniti seisti silmitsi erinevate praktiliste ülesannetega, mille lahendamisoskus võib olla vajalik ka väljaspool koolitunde. Üks ülesanne oli näiteks mõõta silla pikkus - esmalt mõõdeti seda kõige pikema, seejärel kõige lühema õpilase järgi ning lõpuks ka mõõdupuuga.

Samuti valmistasid Norra kohaliku kooli 9. klassi õpilased eksootilise lõunasöögi projektikohtumisele saabunutele - süüa valmistati viikingite kombe kohaselt õues. Kooli aeda kaevasid õpilased kaks suurt auku ja tegid sinna tule, et suured kivid kuumaks saada. Lõunasöögi komponendid - kala, kartul, liha - mässiti fooliumisse, pandi kuumadele kividele ning kaeti mullaga. Kohtumisel osalenud Sikupilli Keskkooli õpetajad Piret Smirnov, Gerdam Umal ja Krisli Lilium tõdesid üksmeelselt, et mitme tunni järel maa seest välja kaevatud viikingite lõuna oli väga maitsev.

Projektikohtumisi toimub partnerriikides ka kahel järgneval aastal, et analüüsida ja hinnata tehtud tööd, planeerida uusi tegevusi ning kogeda, kuidas kohalikus koolis õuesõppe tunde läbi viiakse.

Projekti lõpuks, 2015. aasta suveks valmib kõikide partnerriikide panusel parimatest praktikatest koostatav metodoloogia kataloog, mida saavad kõikide partnerkoolide õpetajaid ka edaspidi tundide planeerimisel inspiratsiooniallikana kasutada.

Rahvusvahelist „Lively Outdoor Learning" projekti rahastab Elukestva Õppe Programm.