Erivajadustega laste arengu toetamiseks rakendatakse mitmesuguseid abinõusid - õpiabirühmi ajutiste õpiraskustega õpilastele, logopeedilist abi, psühho loogilist nõustamist, konsultatsioonitunde, indi viduaalset järeleaitamiskava, samuti õppetöö diferentseerimist, et õpetaja saaks tulenevalt õpilase eripärast kasutada tema abistamiseks ning juhendamiseks vajalikke õpetamisvõtteid. Siia ritta kuulub ka pikapäevarühm, kus õpilasel on võimalik saada õpetajalt täiendavat juhendamist ja abi nt koduste ülesannete tegemiseks.

Lisaks klassi- ja aineõpetajatele tege levad õpilaste toetamisega ka kooli tugispetsialistid - psühholoog, eripedagoog, logopeed.

Luunja Keskkoolis on loodud võimalused ka võimekamate ja andeka mate õpilaste võimete ja oskuste arendamiseks. Rakendatakse õpilaste huvidele või võimetele vastavat diferentseeritud aineõpetust ja õppetöö välist huvitegevust, et toetada andepõhist arengut. Koolis tegutseb rida huviringe erinevatest vanuserühmadest õpilastele.

Õpilasi innustatakse osa võtma piirkondlikest, maakondlikest, üleriigilistest ja rahvusvahelistest õpilasvõistlustest, -konkurssidest ja aineolümpiaadidest. Ja on ka põhjust - meie õpilased esinevad hästi.

Luunja Keskkooli õpilased on saavutanud märkimisväärseid tulemusi, näiteks 2012/2013. õppeaastal I preemia õpilasleiutajate vabariiklikul konkursil, I koht Eesti karikavõistlustel pranglimises. Euroopa Parlamendi Info büroo poolt korraldatud Euroscola konkursi üheks parimaks tööks tunnistati Luunja Keskkooli 10. ja 11. klassi õpilaste projekt „Minu võimalused Euroopas" jne.

Järelevalve tõi välja, et põhikooli õppekavas sisalduva näol on tegemist õpilaste tegelikke vajadusi ja kooli võimalusi arvestava konstruktiivse lähenemisega erivajadustega õpilaste õppe korraldamisele.

Meil on põhjust oma kooli üle uhke olla!