Luunja Keskkool läbis järelevalve märkusteta
Teatavasti pole olemas nn keskmist inimest, samuti on õpilastega. Igaüks meist on eriline, mõnede puhul on erinevused tavapärasest suuremad. On hea, kui kool suudab maksimaalselt arvestada iga õpilase eripärasid ning õpilasi õppe töös vastavalt toetada. Hariduslike erivajadustega õpilasteks loetakse mitte üksnes õpiraskustega õpilasi, vaid ka neid, kelle andekus toob kaasa vaja duse teha muudatusi või kohandusi õppe sisus ning koormuses.
Erivajadustega laste arengu toetamiseks rakendatakse mitmesuguseid abinõusid - õpiabirühmi ajutiste õpiraskustega õpilastele, logopeedilist abi, psühho loogilist nõustamist, konsultatsioonitunde, indi viduaalset järeleaitamiskava, samuti õppetöö diferentseerimist, et õpetaja saaks tulenevalt õpilase eripärast kasutada tema abistamiseks ning juhendamiseks vajalikke õpetamisvõtteid. Siia ritta kuulub ka pikapäevarühm, kus õpilasel on võimalik saada õpetajalt täiendavat juhendamist ja abi nt koduste ülesannete tegemiseks.