„On kõlamata põhipõhjus, miks me sinna üldse neid hullusi joonistame," ütles Reier. „Konsultandina me ei oleks ühtegi joont sinna tõmmanud, sest nende realiseerimine on kõige hullem kompromiss, mida võiks üldse teha. Kogu selle põhjus on osaliselt Kiili valda planeeritav Nabala looduskaitseala. Keskkonnaministeerium ei taha meid sealt läbi lasta."

Reier lisas, et kui Kiili vald tahab, et tõesti midagi normaalset tuleks, siis on valla inimestel selle koha pealt kõige suurem töö teha. „Meie meeskond, paistab, sellest läbi ei saa," tunnistas Reier.
Ta lisas, et ei ole mõtet teha kirju, et ringtee ääres on jama ja Rail Balticut pole vaja, vaid sisulisi kirju.
Kui koosolekul osalejad uurisid, milline see kiri peaks siis olema, vastas Reier, et ta ei oska öelda ja lisas: „Võib-olla ei ole viisakas ka, et ma niimoodi agiteerin, aga ma ei ole otsustaja, seepärast võin ehk natuke rohkem lobiseda. Aga tehnilise poole pealt on selge see, et trassid, mis tulevad läbi Nabala, ei ole loodusele kahjulikud tegelikult. Seal on võimalik leida kompromiss. Täna on minu meelest lihtsalt üks jonnimine keskkonnaministeeriumi poolt."

Loe pikemalt Raplamaa Sõnumitest.