Kõige suurem ehitus, mida kavandatakse, on Valingu uus viadukt üle Keila-Tallinn elektriraudtee.See tuleb olemasoleva viadukti kõrvale, sellest paremale poole. Praegune viadukt lammutatakse pärast uue valmimist.

Ringtee parempoolsele küljele on projekteeritud Kanamalt kuni Keilani 3 meetri laiune jalgratta-ja jalgtee ning Korvi lähedale tunnel kergliiklustee läbiviimiseks maantee alt.

Elamutega piirnevatele teelõikudele on projekteeritud müraseinad ning metsa ja võsaga külgnevatele teelõikudele loomatarad. Kilomeetritele 31,7, 33,0 ja 35,6 on kavandatud väikeuluki tunnelid laius- ja kõrgusgabariidiga 1,5 x 1,5 meetrit.

Kolm suuremat ristmikku: Saue 1. ristmik, Tõkke tänava ja Valingu ristmik rekonstrueeritakse ringristmikeks. Tule tänavalt on planeeritud täiendav väljasõit Kanama liiklussõlme.Vahemikus 33,7-36,5 kilomeeter on projekteeritud kogujateid eesmärgiga vähendada ringteele suubuvate mahasõitude hulka.

Teelõigus Tõkke tänava ristmikust kuni uue Valingu viadukti pealesõidu lõpuni on rekonstrueerimise esimese etapi algus kavandatud 2018. aastaks. Ülejäänud teelõikude rekonstrueerimise kavandamine on võimalik pärast 2020. aastat.

Eelprojekti koostas EA Reng AS ja praegu tegeleb Maanteeamet selle kooskõlastamisega.