Pangaautomaat neelas kliendilt üle 200 euro
Meie Maa toimetusega võttis pühapäeval ühendust naiskodanik Tagavere kandist. Väikeettevõtja, kes oli läinud pühapäeval kell 19.10 viima on nädala teenistust Orissaarde raha sissepanemise automaati.
Kui ta oli raha sisestanud, manas ekraan ette kirja: “Rahalugeja ei toimi. Tehingut ei ole võimalik teostada“. Kupüürid oli masin alla neelanud, seejärel tehtud konto väljavõte näitaski, et raha arvele ei tulnud.
Naisterahvas proovis huvi pärast sisestada kaardi veel korra, et saada teada, kas ehk ajast ja arust pangaautomaat annab kohe rikketeate. Aga ei, masin oli valmis taas raha vastu võtma.
Seejärel helistas ärritatud Maria Kaljuste Swedbanki üldnumbril 631 0310, kurtes oma muret. Nimetatud isiku sõnul vägagi tõredal ja ebaviisakal toonil vene aktsendiga klienditeenindaja ei öelnud midagi viisakat ega lohutavat, teatas vaid, et ta ei saa avaldust vastu võtta, kuna klient ei mäleta täpset sisestatud summat.