Maanteeameti kodulehel on kirjas Paldiski mnt remont Kiia-Tutermaa lõigul. Kas see tähendab seda, et Keilani seekord remondiga ei jõuta?

Keila Leht uuris teeremondiga seonduvat Maanteeametist,meie küsimustele vastas pressiesindaja Allan Kasesalu, kes keilalasi rõõmustas, öeldes, et remont ulatub kuni Keilani välja. Keila lõik on hetkel hanke faasis ja peagi loodab Maanteeamet lepinguni jõuda.

Juba mõnda aega käib remont Tallinn-Paldiski maanteel Kiia-Tutermaa vahelisel teelõigul (km 19-21) ja Valkse-Kloogaranna teelõigul (km 29-37).Millal nimetatud teelõigul tööd valmis saavad?

Lepingujärgne tähtaeg on tänavu oktoober.Tervitatav on kergliiklustee rajamine, sest Keila ja Tutermaa vahel liigutakse palju jalgsi ning jalgrattal.

Kas kergliiklustee jõuab ka Keilani?

Jalg- ja jalgrattatee jõuab Keilani koos Keila lõigu remondiga, mis, nagu öeldud, on hankefaasis.

Kergliiklusteid Paldiski maantee äärde rohkem ei plaanita? Mingeid lootusi pole mõtet üles kütta?

Ei.

Millal võiks tee ehitus jõuda Paldiski maantee ja ringtee ristmikule (Statoili ring)ja Karjaküla tee ristmikule ning nendevahelisele teelõigule? Kunas võiks Keila jõgi saada uue maanteesilla?

Keila lõigu remondi raames.

Paldiski maantee remont Valkse – Kloogaranna teelõigul tuli küllaltki ootamatult. Kas nimetatud tee seisukord nõudis kiiret sekkumist?
Paldiski maantee remont on teehoiukava objekt, mis tähendab, et see on varem kavandatud töö. Lisaks antud lõigule on käimas hankemenetlus ka Kloogaranna – Paldiski lõigule.

Kas Valkse – Kloogaranna vahel võetakse asfalt üles kogu remondilõigu ulatuses?

Ei võeta, osaliselt toimub tasandusfreesimine ja asfaldist ülekatte paigaldamine.

Miks on elanike poolt paljukirutud kraaviperved teeti erinevad – ühes kohas järsemad, teises laugemad. Kas sellel järsul nn eurokraavil on mingi oluline rahvale arusaadav põhjendus?

Kraavide puhastamine ja rajamine toimub vastavalt projektile ning projektide koostamisel tuleb järgida vastavaid norme. Kraavide rajamise eesmärk on vee eemaldamine muldkehast. Mis puudutab nn eurokraave, siis kraavide laiuse ja nende pervede kallak võib varieeruda, kuid peab alati jääma normide piiresse. Kus teemaa on laiem ja on võimalik teha laugemad kraavid, siis seal need nii ka tehakse. Kui aga teemaa laiendamine läheks ebamõistlikult kalliks (st külgnevate eramaade omandamine poleks ratsionaalne),siis tehakse need kitsamad. Oluline on siin ka ehitatava teelõigu kõrgus põhjaveest.