Rakveres tegutseva Art Cafe ettekandjad Ott ja Andrit nendivad, et nemad ise maksavad teenindajale jootraha, kui teenindus ja toit on suurepärased. Ettekandjana on Andrit töötanud 3 kuud, tema kaastöötaja Ott on pikaajalise kogemusega ettekandja, kes on teenindaja olnud 7 aastat.

Andriti igapäevane teenindamise kogemus kinnitab, et eestlane jätab jootraha küll, kui kõik teenindusprotsessid ja selle osad on täidetud. „Kõik oleneb kliendist ja tema harjumustest,” ütles ta. ”Klient jätab jootraha kvaliteetse ja hea teeninduse eest. Ma pean leidma kliendiga kontakti.”

Ott nentis, et eestlased ei ole väga altid jootraha jagama. “Hea teenindus, maitsev toit, siis nad üldjuhul annavad.”

Loe edasi Kuulutajast.