Viasati leping pani vanainimese liigseid kulutusi tegema
Teenusepakkujad, nagu näiteks Viasat, on koostanud kliendilepingu nii, et firma mingil juhul ei peaks kahju kannatama, paraku on lepingut hooletult lugenu mõnel juhul üsna hädas.
Praeguseks üle 80aastane Linda (nimi muudetud) sõlmis aastaid tagasi teleteenuste lepingu Viasatiga. Eelmisel aastal soovis ta lõpetada Viasatiga sõlmitud lepingu, siis aga selgus, et see toob endaga kaasa hulga asjaajamist ja hunniku väljaminekuid. Lepingu lõpetamine ja teenusest loobumine läks talle maksma 170 eurot ja seda kõik sellepärast, et remonti saadetud digiboxi asemel toodi talle uus seade.
Ettevõtte pressiesindaja Karin Laurima ütles Hiiu Lehele, et kuna klient sai alles maikuus uue tehnika, siis vastavalt nende tüüptingimustele pikenes leping järgnevaks kaheks aastaks ehk siis lepingu sidususperiood on kaks aastat.