Kliendi konflikt loomapoega: võitlus loomade heaolu eest või kibe kättemaks?
Järgnev tööjõupuuduse kontekstis tavatu lugu peaks igale ettevõtjale meenutama, kui ohtlik on enda hinnangul ekspertteadmisi omavat klienti vähimalgi moel riivata, kirjutab Tartu Ekspress.
Sõpruse puiesteel tegutseva Ruudi lemmikloomapoe püsiklient, kalasõber Elena Asari oli veel nädal tagasi kodukauplusega igati rahul. „Meeldis seal see, et hinnad olid madalad ja kalad terved. Väga hea teenindus ka,“ meenutas ta ilusaid ja rahumeelseid aegu.
Laupäeval sai järjekordselt kalatoitu ostma suundunud Asari aga enda sõnul šoki, kui tuvastas leti peal akvaariumis paiknevate vähkide seisukorra. „Olen ise maaülikooli lõpetanud ja ka vähikasvatuse kursuse läbinud,“ selgitas ta. „Vähid vajavad puhast hapnikurohket vett. Akvaariumis oli vesi aga nii sogane, et vaevalt sai oomi näha. Hapnikku kas polnud või oli nii vähe, et ma ei märganud.“
Loe edasi Tartu Ekspressist