Swedbanki käitumine ajas poepidaja vihaseks
Swedbank katkestas neljapäeval, 15. oktoobril Kuressaare bussijaama kaupluses kaardiga maksmise võimaluse, kuigi on varem teada andnud, et makseterminalide toimimine sissehelistamisega lõpetatakse 1. novembrist.
“Selline on 21. sajand Eestis. Ise jääd igal pool süüdi,” kirus OÜ Saare Market omanik Tarvo Pihlas. Talle helistas neljapäeval kella 11 ajal kaupluse müüja, sest klient ei saanud arvet kaardiga maksta. “Minule tuli see täieliku šokina,” ütles Pihlas Meie Maale.
Kui siiani oli kaupluse telefoniarve alla 10 euro kuus, siis nüüd tuleb tal soetada internetiteenuse pakkuja käest internet 20 euro eest, pluss käibemaks.
“Tegemist on suurettevõtte ruulimisega. Minu ettepanek on hangud maalt ära tuua ja Jüriöö ülestõus korraldada. Kas niimoodi käitub Baltimaade TOP 1 ettevõte?” küsis Pihlas.
"Esmane teavitus muudatusest oli kliendile edastatud juuni alguses ja oleme temaga seejärel ka ühenduses olnud,” kinnitas Swedbanki Lääne-Eesti regiooni ärikliendisuhete allosakonna juhi Tarmo Vipre. Tema väitel on kõik kaupmehi, kes kasutavad sissehelistamise lahendusega makseterminale, muudatusest teavitatud.