02.12.2015, 09:16
"Kullerfirma viskas mu tellitud voodi ukse kõrvale porri!"
"Seisin hommikumantlis ja sussides välisuksel ja ootasin, et tellitud voodi ja madrats tuppa toodaks, aga nemad viskasid mu asjad maja ette ukse kõrvale pori sisse," kurtis üksinda elav 65aastane puudega Maie, kes tellis voodi Hansapostist.
FOTO:
Kas tõesti peab tänapäeval tellitud kauba tuppa saamiseks põlvili laskuma ja abi anuma?" päris Maie, kes luges Hansaposti kodulehelt, et pakk tuuakse koju kätte. "Muidugi ma eeldasin, et asjad tuuakse sellisel juhul mulle tuppa."
Hansaposti klienditeeninduse esindaja märkis Õhtulehele, et reeglid on tõesti sellised, et Omniva kullerteenus toob kauba kliendi esimese ukseni, st välisukse või maja väravani. "Kui asuda e-poest tellima, siis tuleb juba esimesel lehel "Makseviis" juures võimalus tutvuda makseviisidega, transpordiviisi all on link, kust saab tutvuda tellimistingimustega," viitab klienditeenindaja Helen, et inimene peaks enne tellimist tutvuma ka tingimustega.