„Alates kampaania algusest on väga vähesed kliendid loobunud 2 sendi annetamisest, mis tähendab, et eestlastele läheb jätkusuutlik väiketalupidamine korda,“ märkis Rimi Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Oleme saanud väga palju positiivset tagasisidet nii klientidelt kui talupidajatelt, seega otsustasime jätkata kampaaniat aasta lõpuni.“

Kampaania raames on klientidel võimalik Rimides ja Säästumarketites müügil oleva Rimi ja Alpenrose piima ostmisel annetada 2 senti väiksematele piimatootjatele. Kui klient soovib ikkagi odavamat piimahinda, siis tuleb sellest teavitada müüjat, kes saab annetuse arvelt maha võtta. Kogunenud summa kantakse üle Taluliidu kontole kord kuus, kes selle suunab edasi raskustes olevatele piimatootjatest talupidajatele. Kogutud rahaga abistatakse neid raskustes talunikke, kelle piimakarjas on vähem kui 40 lehma ning vastava valiku teeb Taluliit.

Rimi piimalett, Talupidajete Liidu plakat.