Teisel päeval käisime Bilgoraj koolis, mis on põhi- ja keskkool, kus õpib ligikaudu 1500 õpilast. Meie sealviibimise ajal toimus heategevusoksjon, kus müüdi projekti raames iga riigi õpilaste käsitsi valmistatud suveniire.

Raha annetatakse UNESCOle, Aafrikasse. Samal päeval toimus ka meie esimene töötuba, kus valmistasime plastiliinitaolisest materjalist magneteid. Kolmapäeval sõitsime linna nimega Lublin. Käisime vabaõhumuuseumis, kus tutvustati meile Poola erinevate ajastute talumajapidamisi. Hiljem külastasime Püha Kolmainsuse (Holy Trinity) kirikut ning pärast seda käisime multumeedia näitusel. Bilgorajsse jõudsime hilja õhtul.

Neljandal päeval käisime armsas linnas nimega Kazimierz Dolny. Selle linna sümboliks oli kukk, ning seetõttu valmistasime selle linna kuulsas pagariäris kukekujulist magusat saia. Edasi viidi meid linnatuurile ning Kolme Risti mäele, kust avanes linnale hingemattev vaade. Sellel päeval oli väga mõnusalt soe ilm, mida saime nautida Kazimierz Dolny't läbiva jõe Visla kaldal.

Reedel käisime Zwierzyniecis rahvuspargis ning linnas Zamosc. Seal tehti meile tuur vanalinnas. Ekskursioon lõppes kaunil raekojaplatsil. Projekti viimase õhtu veetsime koolimajas, kus Poola õpilased olid ette valmistanud meeldejääva kava, millest saime kõik osa - tantsisime Polonaiset, laulsime poolakeelset versiooni laulust "Sepapoisid" ("Panie Janie") ja püüdsime rääkida poola keeles.

Teekonda tagasi Eestisse alustasime 6. oktoobri varahommikul. Järgmine kohtumine toimub Leedus aprillikuus.

Saime teada, et poolakad on pühendunud usule ning seetõttu külastasime ka paljusid kirikuid.

Inimesed, kellega kokku puutusime, olid meeldivad, suhtlusaltid ja abivalmid. Projekti reisit võtsid osa Alatskivi Keskkooli õpilased Estin Kirs, Elis Pärn, Mari-Liis London, Siim Raudsepp, Allar Kikkas, Keity Eres, Sandra Jürgens ja õpetajad Maiki Hint, Urve Koolman ning direktor Urve Lõhmus.