Võistlusmängus „Eile nägin ma Eestimaad" osalemiseks tuleb Puhka Eestis lehel täita elektrooniline osalusankeet hiljemalt 15. juunil. Ankeetide põhjal valib žürii välja kümme paari, kellel palutakse teha proovivideo; vajadusel viiakse läbi ka vestlus. Välja valitud paarid külastavad igal nädalavahetusel etteantud sihtkohti. „Marsruudi koostamisel kaasame võimalikult palju erinevaid Eesti paiku, uuemaid ja huvitavamaid vaatamisväärsusi ning puhkekohti. „Turismiettevõtjad, kes soovivad, et mängus osalejad ka neid külastaksid, on oodatud endast märku andma," sõnas Mutso.

Seikluslik suvine rännak algab 1. juulil 2011 ja kestab võidukamatel kuni neli nädalat - igal järjestikusel nädalavahetusel reedest pühapäevani. Edukaks osalemiseks mängus on väga oluline turismikogemuste loominguline ja oskuslik edasiandmine. Igal nädalal tuleb osalejatel häälte kogumiseks postitada kogetust ja nähtust blogisissekanne nii video kui ka teksti näol Puhka Eesti Facebooki lehele. Viiest valitud paarist langeb igal nädalal välja võistkond,  kes on saanud Facebooki keskkonnas fännidelt kõige vähem hääli. „Eile nägin ma Eestimaad" mängu ja eksklusiivse lisapuhkuse Vihula mõisas võidab tiim, kes suudab neli nädalat mängus püsida ning viimasel hääletusel  kõige enam fännide poolt antud like-klikke koguda.

Mängu käigus peavad paarid olema valmis nii sportlikeks matkadeks vabas õhus kui ka kultuurist ning ajaloohõngust tulvil jalutuskäikudeks Eestimaa väikekülades ja suuremates linnades. Võistluspaaride poolt külastatavad kohad on mängu korraldajate poolt eelnevalt kindlaks määratud ja seiklejatel ei kaasne nende külastamisega seoses lisakulusid.

Mängureeglid ja osalusankeedi leiab aadressilt www.puhkaeestis.ee/et/videoblogi. Videoblogi „Eile nägin ma Eestimaad" saab jälgida, liitudes Puhka Eesti Facebooki fännilehega http://www.facebook.com/puhkaeestis. Mängu korraldab EASi turismiarenduskeskus koostöös Alfa-Omega Communications OÜga.