Kooli direktoril Leena Arrasel on väga hea meel lasteaia ja kooli vahelise koostöö üle. Projekt on kestnud juba neli aastat, kuid alles tänavu oli lasteaedadel nii suur huvi kaasata meie õpilasi, mis näitab, et varasematel aastatel on projektil olnud positiivset kõlapinda ning soov koostööd teha on suurenenud.

Männiku lasteaia õppealajuhataja Kadi Männik rääkis, et Pääsküla gümnaasiumi õpilaste viibimine nende lasteaias tõi päeva palju elevust ja pakkus vaheldust. «Lapsed ootasid noori õpetajaid suure huviga ja läksid nende tegevustega kenasti kaasa. Eriline muutus oli nendes rühmades, kus uuteks õpetajateks olid noormehed. Lasteaiaõpetajad on meil kõik ju naised ja sellepärast oli huvitav jälgida, kuidas lapsed muutusesse suhtuvad. Kõik sujus suurepäraselt – lapsed said lõbusa päeva; õpetajad võimaluse omada abiõpetajat ja teda juhendada; uued noored õpetajad kogemuse, mis tähendab juhendada 20 last ja vastutada nende eest.»

Päevaga jäid rahule ka lasteaiaõpetaja ametit proovinud õpilased. Näiteks kirjutas 10. klassi õpilane: «Mulle meeldis väga lasteaias õpetaja olla. Lapsed võtsid mind kohe omaks, näitasid mänguasju ja rääkisid juttu. Väljas mõtlesin neile igasuguseid mänge välja ja lastel oli lõbus. Samas olin ka päris hädas, kui mõni tüdruk nutma hakkas, kuna ei saanud «uue kasvataja» kõrval istuda ja lõpuks klammerdusid kõik mu külge, et ma ei saaks ära minna, ja kutsusid mind tagasi külla. Lasteaiapäev oli päris väsitav, aga samas nii südantsoojendav.»

11. klassi õpilane rääkis: «Minu jaoks oli see üks väga tore kogemus. Sain väikestega kiirelt sõbraks. Huvitav oli tutvuda erinevate laste iseloomudega – kes oli lõbus, kes kaval, kes jonnakas ja kes arukas. Lapsed pugesid nii südamesse, et kahju oli lahkuda. Juba mõne aja pärast külastasin neid jälle. Märkamata ei jäänud ka nende viisakus. Kunagi ei puudunud «tere», «aitäh» ja «palun».

Kooli ja lasteaia koostööprojekt andis õpilastele võimaluse näha lasteaiaõpetajate igapäevatööd ja tõdemuse, et tegelikult on see amet vastutusrikas, oluline ja ka keeruline, kuid väga tänuväärt töö, mis on täis rõõmu ja laste säravaid silmi. See projekt on väga hea näide kooli ja lasteaia vahelise koostöö võimalikkusest. Soov ka edaspidi koostööd teha on mõlemapoolne.