„Oletame, et Krossi poolt hääletab 1000 inimest, kuid me ei saa kunagi teada, kas ilma liiklusrikkumiste avalikuks tulemiseta oleks tema poolt hääletanud näiteks 1100 inimest,“ lisas ta.

Kui ajakirjandus teemat üleval hoiab, siis võib Toomla sõnul arvata, et mingit mõju see Krossi valimistulemusele siiski avaldab.

„Kross pole esimene, ainus ega kindlasti mitte ka viimane poliitik, kes liikluseeskirju rikub. Poliitik aga peab nägema 2-3 käiku ette, mida selline asi kaasa võib tuua,“ rääkis Toomla ning meenutas Villu Reiljani omaaegset selgitust kiiruseületamise kohta, kui toonane Rahvaliidu esimees teatas, et „mis vahelejäämine see nüüd nii väga ikka oli - soe taganttuul ja allamäge sõit".

Ka praegune linnapea Edgar Savisaar on kihutamisega politseile vahele jäänud. Kas IRLi valija võiks reageerida linnapeakandidaadi kiiruseületamisele teisiti kui Keskerakonna toetaja?

„Valijad on IRLil ja Keskerakonnal mõnel määral erinevad. Paraku ei tea me seda, kuidas ühe või teise erakonna keskmine valija taolistesse asjadesse suhtub,“ nentis Toomla. „Need, kes on taolistesse probleemidesse sattunud, suhtuvad arvatavasti mõistvalt,“ lisas ta.

Eesti Päevaleht kirjutas, et IRLi linnapeakandidaat Eerik-Niiles Kross on viimase kolme aasta jooksul liiklusrikkumiste eest saanud 11 karistust. Lisaks rahatrahvidele on Krossilt ka juhtimisõigus kaks korda ära võetud.