Uue silla ehitus algas möödunud aasta detsembris. Tööde algus nihkus plaanitust mõnevõrra edasi, sest ehitajad said vee-erikasutusloa alles pärast kalade kudemisaega. Läbi kogu talve kestnud jõe kõrge veetase muutis silla ehitamise keerulisemaks, kuid tänaseks on juba paigaldatud sillasambaid ühendavad metalltalad ning kogu ehituse mastaabid selgemini nähtavad.

Mõlemal sillal saab olema pikkust veidi alla viiekümne meetri. Mõlemal sillal on kaks 3,5 meetri laiust sõidurada ja lisaks neile on teisel sillal 2,5 meetrit lai kergliiklustee. Tutermaalt alanud Paldiski maantee kergliiklustee jätkub kuni Luha tänavani. See kulgeb sildade alt ja teise silla pealt.

Nagu suurte tee-ehituste puhul ikka, tuleb enne nende valmimist kannatada. Ilma ei saa. Nordecon on lubanud, et töid tehakse ilma maanteed sulgemata. Küll aga peavad autojuhid arvestama kiirusepiirangute, liikluse reguleerijate ja ajutiste valgusfooridega. Need ajutised raskused tuleb lihtsalt üle elada – on, mille nimel.


25. veebruar 2015

30. jaanuar 2015

12. detsember 2014