Paraku piirab tema sõnul vaba maa vähesus ja tänavate kitsus kergliiklusteede rajamist.

Saue-Padula-Laagri kergliiklustee Saue osa ehitamiseks taotles linn Euroopa Liidu programmilt toetust ning kuulutas välja riigihanke tööde teostamiseks. Samal ajal kuulutas riigihanke välja ka Saue vald ning parim pakkumine tuli mõlemale AS-ilt Baltifalt. „Ühe ettevõtte tegutsemine tagab teatud kindluse, et töö saab tehtud ühtlase kvaliteediga ja ühtlases tempos," ütleb abilinnapea.

Uus tee algab Saue raudteejaama juurest ja läheb paralleelselt Kuuseheki tänavaga. Pärast raudteeäärseid garaaže suundub kergliiklustee üle raudtee, kuid ülekäigu valmimise tähtaeg pole veel kindel, sest see oleneb kokkuleppest Eesti Raudteega. „Kui saame lahendatud mõned maaomandiprobleemid, on plaanis kergliiklusteed pikendada Keila poole kuni Töö puiesteeni ja sealt edasi kulgeks tee mööda valla maad," sõnab Mati Uuesoo.

Saue kergliiklustee valmib olenevalt ilmastikuoludest loodetavasti järgmisel aastal. Uus tee tuleb valgustatud, puhkekohtade ja istumispinkidega, luues kõigile täiendavaid sportimisvõimalusi.