Septembris helistati Tallinna abitelefonile 5771 korda
Kategooriast teistsugused probleemid oli möödunud kuul kokku 536 kõnet. Näiteks küsiti, miks Pika Hermanni tornis lipp ei lehvi. Õnneks oli lipp siiski vardasse tõmmatud, kuid kuna oli täielik tuulevaikus, ei olnud lippu kaugelt vaadates näha.
Samuti sooviti abitelefonilt 1345 teavet „õhuraja" kohta, mis on Kadrioru parki puude vahele üles riputatud. "Rada metsas", mille autor on Jaapani arhitekt Tetsuo Kondo, asub Kadriorus Jaapani aia lähistel. Rada jääb Kadriorgu kuni 22. oktoobrini ja sinna peale võib käima minna hommikul kella kümnest kuni õhtul kella kaheksani.
Üks abitelefoni klient teatas, et ostis kauplusest soodushinnaga grillkana. Kodus selgus, et kana oli juba lehkama hakanud. Abitelefoni dispetšer soovitas kana poodi tagasi viia, kuid see ettepanek kodanikule ei meeldinud. Siis soovitati grillkana heausksel ostjal tarbijakaitsesse helistada, mille peale klient solvus, ütles ära kõik, mis ta abitelefoni dispetšerist arvas ja lubas kaevata kuhu vaja.
Tallinna Abikeskus on dispetšerteenistus, mis tegeleb linnamajanduslike probleemide (elektri, vee ja kanalisatsiooni, küttesüsteemide, heakorra, teede ja tänavate korrashoiu, ning kommunaalmajandusega seotud küsimused) lahendamise vahendamisega Tallinna linnas. Abitelefoni 1345 kaudu saab kutsuda abi ootamatute ja kiiret lahendamist vajavate tehniliste olmeprobleemide korral. Samuti saab Tallinna abitelefoni kaudu anda linnale operatiivset teavet kohest parandamist vajavatest olukordadest avalikes kohtades.