Nüüd, pärast projekti valmimist ja hanke läbiviimist, see vahekord muutus. Linn tegi ettepaneku vallale panustada projekti realiseerimisse samas summas. Vald sellest keeldus, kuna projekteerimise käigus lisandunud lahendused ei ole kõik viimisilaste huvides. Viimsi volikogu arutas oma augustikuu istungil Tallinna ettepanekut osaluse suurendamise kohta ja otsustas 150 000 euro võrra teeprojektis osalust suurendada.

Tulenevalt volikogu otsusest osaleb Viimsi vald Ranna tee renoveerimisprojektis kokku 400 000 euroga. Tööde tulemusena saab Ranna tee uue katendi, rekonstrueeritakse Muuli ja Ranna tee ristmik, ehitatakse välja uus välisvalgustus ja kergliiklustee Muuli tee ja Miiduranna tee vahelisel alal. Valmib neli uut jalakäijate ülekäigukohta koos sõiduridadevaheliste ohutussaartega. Ehitustööde käigus ehitatakse täiendavaid maha- ja pealesõite Ranna teele. Uue asukoha saab Miiduranna bussipeatus, mis praegu asub eramaal. Eraldi sõidurada ehitatakse linnast tulles vasakpöördeks Miiduranna teele ja Muuli teele.

Ranna tee, mille liiklussagedus on umbes 18 500 autot ööpäevas, rekonstrueerimisega on seotud lisaks omavalitsustele ka Põhja regionaalne maanteeamet, kuna valla haldusterritooriumil muutub Ranna tee Randvere maanteeks, mis kuulub riigile. Ohutuse eest riigi teel vastutab omanik. Loodame, et ülalnimetatud töö käigus ehitab riik välja Statoili bensiinijaama juures puuduva kergliiklustee, et jalakäia jõuaks turvaliselt Säästumarketi juures olevale Randvere maantee äärsele kergliiklusteele. Üks kitsaskohti Randvere teel on raudteeületuskoht. Viimane vajab rekonstrueerimist ja vallast väljaminevale suunale ka ühe sõiduraja juurdeehitamist. Praegu lõpeb see sõidurada raudteefooriga ning Tallinna ja valla püüdlused oleksid poolikud, kui linnast väljuv sõidusuund jääks vaid ühe sõidurajaga.

Tööd, juhul kui linna korraldatud hanget ei vaidlustata, algavad augusti viimases dekaadis ja peavad valmima oktoobrikuu lõpuks.