Tänasel Saaremaa püsiühenduse asjatundjate komisjoni istungil jäid kõlama kaks varianti: alustada silla planeerimisega, mis kestaks umbes kolm aastat ja lähtuvalt planeerimistulemustest umbes 2018. aastal hinnata riigi finantsvõimekust ning selle põhjal otsustada, kas minna sillaehitusprojektiga edasi või teise variandina siinkohal töö lõpetada, sest rahaliselt on projekt kallis - ligi 325 miljonit eurot. Selle raha saamisega võib tekkida raskusi.

Maanteeameti tellimusel uuriti ka Saaremaa elanikelt ja ettevõtjatelt nende suhtumist püsiühenduse arendamisse ja hinnangut parvlaevaühendusele. Kokkuvõtvalt saab öelda, et saare elanikud ja ettevõtjad on püsiühenduse loomisest üldiselt huvitatud ning eelistatuim variant on see, et korraga toimivad nii parvlaevaühendus kui ka sild.

Loe pikemalt siit.