VAATA: Tänavad, mida lugejad kiruvad
Eestielu.ee küsis lugejailt, millised tänavad on Eestis kõige hullemas seisus. Valdavalt tuli vastuseid Tallinna tänavate kohta ning tegelikult oleks võinud algselt püstitada küsimuse - milliseid Tallinna tänavaid tead?
Toome siinkohal ära nimekirja. Esimesed viis on enim mainitud tänavad, ülejäänud nimekiri on reastatud tähestiku järgi.
Järvevana tee
Telliskivi tänav
Tehnika tänav
Männiku tee
Akadeemia tee
Estonia puiestee Eesti Panga juures - jubedad pikiroopad
Filtri tee algus
Gonsiori ja Vilmsi rist - nagu üle mitmerealise raudteeülesõidu liiguks
Hiiu tänav
Kadaka tee
Kivila tänav
Kreutzwaldi tänav
Laki tänav
Lasnamäe kanal
Liivalaia tänav
Mustamäe paneelmajade vahelised väikesed teed
Mustamäe tee
Narva mnt.
Nõmme tänavad
Pallasti tänav
Pikaliiva tänav (Õismäe-poolne ots)
Pirita tee
Regati pst
Roo tänav - Lisaks sellele, et sahka pole seal ammu nähtud ja tekkinud on sügavad roopad varitsevad vee ja lumesodiga täitunud roobaste põhjas veel augud, mida ette aimata on võimatu
Sõpruse pst
Tammsaare ristmik
Tartu maantee, Mäeküla kant
Tondi ringteede sirge (uus)
Vabaõhumuuseumi tee
Vilja tänav
Vindi tänav
Tartu
Lepistiku tänav - üks elanik luges kokku 34 auku
Kohtla-Järve
Ahtme linnaosa, Sõpruse tänav
Rakvere
Laada tänaval olla auk kust näeb Maa tuuma.
Valga
Uus Viljandi tänav ehitatigi kommenteerija arvates aukudega.
Kus on teehooldajad ja kvaliteedikontroll?
Lugejad ei mõista, miks teed nõnda lagunevad. Ei ole vahet kas olemasolevat lapitakse või tehakse uus, ikka on juba varsti tükid lahti ja augud sees.
"Ma ei mõista mismoodi teid parandatakse!? Minu meelest on kõik need kohad, mis eelmine aasta lapiti, tagasi auguks muutunud. Ainuke vahe on selles, et auk on veel suurem. Kõik sodi, mis auku pandi, on välja tulnud! Kas tõesti puudub igasugune kvaliteedikontroll?" kurjustab üks kommentaator.
"Löökaukudesse võiks killustiku panna seniks kuni asfalteerimise aeg käes või siis märgistada valge joonega (pimedas auke raske märgata)," õpetab teine.
Auto oleks võinud põlema minna
Jutt Männiku teest: "Linna sisse sõites tuleb hoida võimalikult paremale, nii et kaks ratast hange lihvivad. Seal on kõige siledam ja kõige vähem auke. Tulles aga linna poolt, tuleb hoida võimalikult tee keskele, peaaegu vastassuunda. Üle 40km/h pole ise julgenud seal sõita pärast seda kui masina põhi augu pärast vastu maad käis ja kütusevoolik rebenes. Vedas, et sisse ei põlenud, tuline väljalasketorustik on ju kohe nende voolikute kõrval," kirjeldab kommentaator.