„Meie eesmärk on anda inimestele asjatundlikku nõu võimalikult kiiresti. Kuna sotsiaalmeedia kasutamine on ajas aina kasvanud, siis otsustasime ka selle täiendava võimaluse välja pakkuda,“ ütles KIKi kommunikatsioonijuht Elina Kink. „Facebooki kaudu esitatud küsimusi ja vastuseid näevad ka teised, mistõttu on kasu mitmekordne,“ selgitas ta.

Kõige enam küsimusi tekib inimestel vahetult enne vooru tähtaja saabumist ning palju on korduvaid küsimusi.

Küsimuse esitamiseks tuleb valida Facebooki lehel konkreetne taotlusvoor ning esitada küsimus seal avanevasse aknasse. Eesmärk on küsijatele vastata võimalikult kiirelt, vähemalt tööpäeva jooksul. Kui küsimus on konkreetse projekti keskne, saadetakse vastus küsijale privaatselt.

Kasutusele jäävad ka kõik senised taotlejatele tuttavad infokanalid.

Täpsema info avatud voorude kohta leiab ka KIKi kodulehelt. KIK on esindatud kõigis maakondades ning küsimuste tekkimisel tasub nõu pidada KIKi spetsialistidega.