Miks see lihtsalt Impreza siis nii lihtne on? Seepärast, et seda müüa neile, kellel pole isu rallit sõita, küll aga huvi nautida neljarattaveo eeliseid.

Eelised need neli vedavat ratast kahtlemata on, tõestas küllalt suure kiirusega test kurvilisel ning rohkem kui vihmaniiskel kruusateel.
Mis muidugi ei tähenda, et selle autoga tuleb riske võtma hakata. Vastupidi. Temaga on võimalik riske täiendavalt maandada. Pealegi: talv on tulemas, esimesed libedad juba olnud ning esimene kõhedustunne kõhu alt läbi käinud.

Müügimeestel on selle auto puhul alati õigus rõhutada ka madalat raskuskeset. Kurvides, just neis kiiremates, tunneb selle ära ka vähemtundlik proovisõitja.

Ümber ei saa lükata ka What Cari arvustuse väidet, et mida kiiremini sõidad, seda paremana tundub vedrustus.

Just need omadused teevadki Subarust Subaru, viisakas hinnaklass lubab ta aga nüüd liigitada ka pereautode sekka. Nii lihtne see ongi – nagu tõdeb paljude viimase aja reklaamide lemmiklause.

Hind algab 18 400 eurost, seda võib varustustasemega kruvida enam kui 5000 euro võrra. Kes aga viitsib konkurentide (neid pole nelikveo maailmas ülemäära palju) hinnapakkumised üle vaadata, leiab piisavalt erinevusi.

Muu on Imprezal pigem tavaline: väljanägemine, sisu, pakiruumi maht. Kindlasti mitte alla keskmise, aga ei midagi erilist.

Kellel on nii lihtsam järeldusi teha, siis ütleme, et uus Impreza on nagu madalam XV (kliirens 145 mm). 5,5-sentimeetrine erinevus selles, kui kõrge on kumbki maast, teeb aga uskumatult hea töö nii välisel eristamisel kui mõjub selgelt ka sõiduomadustele.

Impreza ja XV teine erinevus on mõeldud neile, kellel silm piisavalt treenitud. Nimelt erineb velgede kujundus….

Rehvid võib valida 15-, 16- või 17-tollised, eelistada on võimalik kas pehmemat sõitu ebatasasel teel või stiilsemat väljanägemist.

Mootor on Imprezal uus. 1,5-liitrise ning 2-liitrise asemele on tulnud täiesti korralike hobujõududega (114) bensiinimootor, mis küll ei hiilga ülemäärase krapsakusega, kärbib aga oluliselt varasemat kütusekulu (suurema mootoriga võrreldes kahe liitri võrra 100 km kohta).

Seega: võib bensiinimootoriga Subarut endale lubada juba küll. Soovitus: käsikast on tõenäoliselt etem, kui soovite mootori jõu piisavalt kiiresti kiirenduseks muuta.

Ning veel: auto töö jälgimiseks on Imprezal täiesti korralik sinakat tooni ekraan!