Kaubaruum oli varasemast suurem, kaupa mahtus piisavalt, kinnitusaasasid minu veetud kauba tarvis jätkus, laadida sai nii tagant kui ka küljelt. Ühesõnaga: varasemast suurem, avaram, järelikult ka otstarbekam.

Tõsta külje pealt euroalusetäis kaupa sisse ja kupata minema. Kui jäi veel miskit laadimata, käivad tagumised tiibuksed ka piisavalt laialt lahti. Laadimiskõrgus – kiidusõnad. Peeglid on kujundatud nii, et tagurdada julgeb ka algaja.

Kui on karta, et auto teie tavalisel marsruudil sageli pori või lükkamata lumega kokku puutub, võib tellida ka neliveo.

Sõiduki välimuse suhtes samuti nurinat pole. Võid pulmas kasvõi pruudi vanemaid vedada, sest istmetega variandid on täiesti olemas.

Expert on piisavalt madal ja voolujooneline, nägus ja sale. Ning salongi minekuks pole kolme pulgaga redelit tarvis.

Pimedat pole samuti vaja karta – kaugtulede vihk ehmatab jänese poole kilomeetri kauguselt põõsast välja.

Kütusekulu linnast väljas algab enam-vähem kuuest liitrist sajale, linnas tuleb arvestada kaheksaga. Ning mööda kannatab selle autoga sõita küll.

Juhi kohalt vaadates on asi nukram. Esiteks kõmab auto sõites nii, et raadiost pole mõtet kuulata ei uudiseid ega ka muusikat. Muusika ei anna loodetud emotsionaalset naudingut ja uudistest ei saa lihtsalt aru, kui raadiot just karjuma ei keera. Ka ei ole võimalik kaasreisijaga harjumuspärasel tasasel häälel vestelda.

Küsimus polegi nagu selles, et tühi kaubaruum kõmab, vaid pigem tungib tõhusa filtrita sisse maanteemüra.

Kolmekesi sõitmine pole ka üleliia mugav. Kui meeste õlgadel veidigi laiust, tuleb võtta kasutusele põhimõte „kilud karbis“ ja sättida end kergelt küljetsi.

Lahendus oleks nihutada juhiistet veidi külgukse suunas, seal aga on vastas käsipiduri hoob. Kui see õnnestuks mujale viia…

Mujale ta tegelikult peakski viima. Sest eks tema järele koogutada on paras vaev, eriti, kui juhil mõningane ülekaal.

Aga osta või mitte osta? Ikka osta! Eriti siis, kui eelistate pigem madalamat kaubikut ning kõik kolm esiistet pole korraga täidetud.