04.06.2015, 14:03
Sõna sekka: Kui loobuks peibutustoodetest
Ühel hommikul tööle minnes põikasin teele jäävasse poodi ja märkasin seal sellist saba, mida pole nõukogude ajast saadik näinud. Soodushinnaga lõhe järjekord oli tubli paarkümmend meetrit pikk. Pärast tööd läksin rõõmsalt samasse poodi lootuses õhtuks lõhet süüa, kuid selleks ajaks oli kala otsas.
FOTO:
Mullu tehtud uuringus kurtis kolmandik tarbijaist, et tihti on väljareklaamitud tooted poest otsas enne, kui nad poodi jõuavad. Seetõttu kontrollis tarbijakaitseamet tänavu märtsis ja aprillis 81 kauplust üle Eesti, et saada turust ülevaade. Kokku kontrolliti 6480 toote olemasolu, mida kauplused olid välja reklaaminud oma kampaanialehtedel. Selgus, et puudusi esines pea iga teises kaupluses ehk 35 poes puudus kokku 159 kampaaniatoodet.